M.E.W

Mengapa Aku Benci Cinta Masa Lalu

Comments
Cinta memerlukan cinta di saat kita memerlukan cinta,cinta itu terlalu indah,tak tergambar dengan kata kata namun pada rasa dan perasaan.




Mengapa Aku Membenci Cinta Masa Lalu??

Kerana cinta masa lalu,telah membangkitkan satu kesan trauma di atas setiap perlakuan yang melukakan di saat perasaan sayang itu semakin menebal.

Igauan ngeri dari cinta masa lalu,membuatkan perasaan ini menjadi keliru tanpa sebab!

Harusnya benar benar aku melupakan episod cinta lama,agar cinta di hadapanku ini tidak di pengaruhi masa silam yang amat menyakitkan.




Bagaimana aku harus melupakan cinta masa lalu???

Ingatlah di setiap saat waktu di luka kan,di setiap jalan yang di lalui dengan seribu keperitan hanya kerana sebuah cinta yang ikhlas tetapi di bayar dengan seribu penyesalan!


Cinta,terkadang aku takut,.
Cinta terkadang aku bimbang,.

Seharusnya episod cinta lalu bukan menjadi memori,tetapi sesuatu yang harus di padam kan terus dari hari dan ingatan,..




Wahai Cinta Di Hadapanku,.
Aku berjanji kan ku buang sejauh mungkin memori cinta masa lalu dan,...

Kamu tahu apa itu ertinya cinta?cinta adalah apabila cinta memerlukan cinta,.

Cinta umpama sebuah PELANGI  indah yang memberi seribu warna keceriaan dan kebahagiaan,.

Cinta umpama MATAHARI yang sentiasa memberi sinaran paling terang di siangnya,..

Cinta umpama BULAN yang menyuluh gelap malam,.

Kamu tahu tak HUJAN itu sangat romantis sekali,..

Kenapa ia romantis?

Kerana walau berkali ia jatuh,.
Ia akan tetap jatuh kan dirinya walau sesakit mana pun ia merasakan,.

Cinta itu kamu,dan kamu itu cinta,..

: MrS

Laman utama