M.E.W

Review Nursharif 3G Showel Gel

Comments
Pokok Buah Bidara merupakan salah satu jenis tumbuhan yang mempunyai pelbagai manfaat yang baik bagi manusia,Tanaman yang satu ini telah dikenali  sejak zaman dahulu lagi untuk menjaga kesihatan tubuh serta merawat penyakit.

Namun pada masa kini mungkin ada yang belum mengetahui lagi akan khasiat dan manfaat yang terkandung di dalam tumbuhan tersebut.


Nursharif 3G Showel Gel



Pada Kali ini,Media eWriter Cukup teruja untuk berkongsi kepada anda tentang satu produk yang boleh di katakan serba lengkap kerana ia mempunyai fungsi "3 dalam 1" iaitu Shower Gel, Shampoo Gel dan Facial Gel,Menarik bukan?

Tetapi sebelum kami bawakan keterujaan ini kepada anda tentang produk ini,mari lihat terlebih dahulu informasi serta maklumat menarik tentang keistimewaan dan khasiat Pokok Buah Bidara.

Kandungan Gizi atau Pemakanan pada buah Bidara terdiri daripada : 


Beta Karotena , Vitamin A , Vitamin C , Lemak , Karbohidrat , Air , Protein , Gula , Zat Besi , Fosforus , Kalsium , Thiamin , Niacin , dan juga riboflavin . Kandungan Vitamin dan mineral diatas merupakan keperluan serat kehidupan seharian kita,Dan tentunya juga sangat berkhasiat baik untuk kesihatan mahupun kecantikan kulit.


Nursharif 3G Showel Gel 3 in 1

Manfaat Dan Khasiat Buah Bidara Bagi Kesihatan :


  • Membantu menurunkan panas atau demam .
  • Membantu melancarkan sistem dari pencernaan .
  • Membantu mengubati sakit perut dan juga kembung .
  • Membantu mengatasi sakit kepala akibat kurang darah .
  • Membantu menguatkan gigi dan juga tulang .
  • Membantu mencegah pereputan tulang dan gigi ( Osteoporosis ) .
  • Sebagai bahan antioksida semula jadi ( Penangkal radikal bebas ) .
  • Membantu memulihkan tenaga .
  • Meningkatkan prestasi dari otak .
  • Dan Banyak Lagi Khasiat Lain.


Buah Bidara Mengandungi banyak antioksida :


Kandungan manfaat antioksidan di dalam buah bidara baik untuk mencegah datangnya radikal bebas,Radikal bebas merupakan penyebab penyakit yang boleh datang dari mana saja termasuk dari udara yang kita hirup sehari- hari,Radikal bebas juga menjadi salah satu datangnya penyakit kanser yang perlu diberi perhatian.

Pokok Buah Bidara amat bagus jika di tanam di persekitaran rumah kita kerana khasiat dan manfaat yang boleh di perolehi 

Daripada kajian-kajian makmal seluruh dunia yang telah dilakukan ke atas setiap bahagian pokok ini, terbukti terdapat terlalu banyak kebaikan dan penawar (medicinal properties) di dalam daun, buah, biji, kulit sehinggalah ke akar pokok ini. 


Manfaat Pokok Bidara Dari Segi Perubatan :

Enzim-enzim antioksidan mengurangkan atau melawan unsur-unsur yang menyebabkan kerosakan pada hati seperti hepatotoxin (bahan kimia yang merosakkan hati)Hepatotoxin banyak terdapat dalam ubat-ubatan kimia dan alkohol.

*Berkesan melawan oxidative stress yang menyebabkan sel-sel rosak dan menjadi kanser.
*Mengandungi aktiviti antimicrobial iaitu tindakbalas yang melawan virus, bakteria dan kulat.
*Mengandungi aktiviti hyperglycaemic atau antidiabetic (yang mengawal lebihan gula dalam darah) dalam ekstrak daun dan biji.
*Mengandungi aktiviti immunomodulatory (yang berkesan positif pada sistem imune tubuh).
*Mengandungi aktiviti antimicrobial (merencat pertumbuhan organisma yang menyebabkan penyakit atau pathogen)
*Ekstrak bijinya merencatkan ketumbuhan sel HL-60 (sel lukemia).
*Ekstrak daunnya bertindak ke atas bakteria seperti S. pyogenes dan E. coli
*Tiada sebarang racun atau contraindication yang diketahui pada mana-mana bahagian pokok ini.
*Anti radang (Anti-inflammatory)
Sungguh menarik informasi segalanya tentang Khasiat Dan Manfaat Pokok Buah Bidara,dan sebelum ini,Pernah terdengar tentang perawatan menggunakan Daun Bidara bagi merawat mangsa yang terkena Sihir ,Terlalu banyak kebaikan dan keistimewaan pokok buah bidara dan di sebabkan itu kita harus memanfaatkannya.


Berbalik tentang Review Produk Nursharif 3G Showel Gel,Mengapa harus memilikinya?
Sabun mandian Gel terbaru yang mengandungi ekstrak DAUN BIDARA,NURSHARIF 3G bukan sahaja boleh digunakan untuk kegunaan badan namun ia boleh digunakan untuk mencuci rambut dan wajah dan yang pasti ianya selamat untuk semua kawasan kulit,Nah!inilah keistimewaan  produk ini yang mana di dalam sebotol showel gel mempunyai 3 fungsi,jadi amat mudah kepada pengguna jika mahu di bawa kemana-mana tanpa membawa berbotol-botol produk untuk di bawa kemana-mana.


Antara Testimoni Produk Nursharif 3G Showel Gel

Testimoni



Testimoni


Menarikkan  NURSHARIF SHOWER GEL yang mempunyai fungsi 3 dalam 1,malah Nursharif 3G Shower Gel boleh menjadi Satu produk yang wajib ada di setiap rumah.

Jika tadi kita dapat lihat Keistimewaan Produk Nursharif 3G Showel Gel,kini khasiat yang terkandung di dalam Nursharif 3G Showel Gel pasti membuatkan anda berasa teruja seperti pengguna lain yang telah pun mendapatkan produk mandian terbaik ini,mari kita lihat Khasiat yang terkandung di dalam sebotol produk Nursharif 3G Showel Gel:

-menyihatkan rambut
-menyuburkan rambut
-menguatkan rambut
-merawat sihir
-merawat gangguan emosi
-merawat susah tidur
-merawat anak kecil sering menangis
-memulihkan semangat
-memulihkan lemah semangat
-awet muda
-membersihkan kulit
-mencerahkan kulit
-melembabkan kulit
-menyingkirkan toksin pada kulit
-menyegarkan badan
-menghilangkan sakit-sakit badan
-menghilangkan stress
-menghilangkan rasa mengantuk
-menghilangkan gatal-gatal badan
-memulihkan kitaran hadid yang tidak menentu
-sesuai dan baik untuk mandi wajib/mandi hadas



Nursharif 3G Showel Gel Semestinya Menjadi Pilihan Pengguna Masakini



Harga Bagi Produk Nursharif 3G Showel Gel ini amat berpatutan dan semestinya brbaloi buat anda sekeluarga,ia di tawarkan cuma pada kadar harga RM55 SAHAJA.



BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN NURSHARIF 3G SHOWEL GEL?Nak Rasa Segar Seperti Mandi Air Terjun?Nak Wangian Seperti Di Dalam SPA?Kami menjual produk muslim yakni gel mandian daun bidara 3G (Shampoo Gel, Body Gel dan Facial Gel). Handmade and 100% natural,Dapatkan Nursharif 3G Shower Segera Hari Ini,Hubungi Nombor : 014-9041250 - (Encik Azimin)

Anda Juga boleh melayari : KhasiatDaunBidara.com  bagi mendapatkan lebih informasi tentang produk yang di asaskan oleh Adam AF.
Laman utama