M.E.W

Review Teh Herba Alam Minuman Kesihatan Terbaik

Comments

Minuman Botani 100% Herba untuk Kesihatan.


Kesihatan amat penting bagi kita semua bagi meneruskan kehidupan,tanpa kesihatan yang baik,kita tidak dapat menjalani kehidupan seperti biasa,melakukan kerja bagi mencari rezeki malah tanggungjawab terhadap diri serta keluarga.


Kesihatan yang baik datangnya dari penjagaan kesihatan dan mengelak penyakit,kita harus menjaga pemakanan yang seimbang,di samping mengamalkan hidup yang sihat.





Hari ini jika kita lihat pelbagai penyakit yang dapat kita lihat,seperti kencing manis,darah tinggi,sakit jantung dan bermacam lagi,paling mengejutkan kini penyakit tersebut bukan sahaja menyerang orang veteran tetapi juga muda mudi!


Oleh itu kita harus menjaga segala aspek dari pemakanan sehingga lah kepada cara menjalani kehidupan yang sihat,dengan mengawal pemakanan,melebihkan pengambilan makanan yang di syorkan untuk kesihatan,malah anda juga boleh mengamalkan supplement yang boleh memberi dan menjaga kesihatan anda.


Antara nya,TEH HERBA ALAM yang akan kami kongsikan sebagai Review pada kali ini,antara kelebihan Teh Herba Alam, dapat merawat dan mencegah Kencing Manis,Darah Tinggi,Gout,Kolestrol,Magrain,Sakit Sendi dan Urat Saraf,Batu Karang,Sembelit,Melawas Air Kecil Dan Besar,Asma dan Lelah,di samping memberi kecergasan dan kesegaran badan.

 Mungkin kita boleh menikmati teh yang hanya sekadar minuman,tetapi dengan Minuman Teh Herba Alam ini anda akan mendapat pelbagai Khasiat dan manfaat yang boleh kita perolehi hasil dari meminumnya,maka ianya tidak lah sia-sia untuk kita mengeluarkan sedikit wang seperti biasa untuk membeli barangan dalam masa sama kita membeli sesuatu yang boleh mendatangkan faedah dan manfaat buat diri kita.

Teh Herba Alam amat di syorkan kepada anda mahupun di jadikan minuman anda sekeluarga,yakini keistimewaan bahan-bahan yang di gabungkan yang terkandung di dalam Teh Herba Alam Ini. 


Kandungan Bahan-Bahan Teh herba Alam

√ Teh Hijau
√ Mahkota Dewa
√ Misai Kucing
√ Daun Belalai Gajah
√ Halba
√ Stevia
√ Garam Bukit

- Produk Bumipura Muslim
- Halal
- Tanpa Bahan Kimia

Membantu:
* Kencing Manis

* Darah Tinggi
* Gout
* Kolestrol
* Magrain
* Sakit Sendi dan Urat Saraf
* Batu Karang
* Sembelit
* Melawas Air Kecil Dan Besar
* Asma dan Lelah

Khasiat Herba- Herba dalam TEH HERBA ALAM


√ HALBA @ FENUGREEKf
Ujian klinikal (human trial) di India & Barat membuktikan halba berkesan merawat diabetes,Ujian makmal menunjukkan beberapa bahan aktif & soluble fibre memberi kesan hypoglycemic yg ketara
√ MAHKOTA DEWA
juga berkesan merawat diabetes,Malah ia sangat berkesan menurunkan tekanan darah tinggi & merawat migrain.
√ MISAI KUCING
Membantu masalah Kencing manis, Darah tinggi, Kolestrol, Lemah jantung, Sakit sendi dan urat saraf
√ BELALAI GAJAH
Membantu Masalah Kencing Manis, Darah Tinggi, Buah pinggang, Kanser Prostat
√ STEVIA ( pemanis semulajadi )
Membantu Masalah Kencing Manis, Darah tinggi, Pedih Ulu Hati, Radang, Mengawal Berat Badan
√ GARAM BUKIT
Membantu Melancarkan Darah ke seluruh Badan, Membuang Toksin dalam Badan, Melegakan Sakit sendi, urat, otot dan lenguh


HARGA
1 pek
2g x 30uncang
Rm43.00 sm
Rm45.00 ss
POSLAJU FREE..
( 1pek 30uncang untuk kegunaan sebulan )

TEMPAHAN:
0 17-988 3208‬: TEH HERBA ALAM
Laman utama