M.E.W

Review Ubat Muka Berlubang Paling Berkesan,Pantas Dan Selamat

Comments
PROFIX – Vitamin untuk Muka (PROFIX UBAT HILANGKAN LUBANG MUKA)

Masalah Kulit muka berlubang yang terhasil daripada jerawat yang di sebabkan dari pelbagai faktor amat membimbangkan bagi mereka yang mengalaminya.

Lihat Testimoni Pengguna Profix
Tentu saja permasalahan begini,mampu membuatkan diri hilang rasa keyakinan untuk berhadapan dengan umum apabila wajah berpenampilan berlubang-lubang serta berbekas-bekas.



                    Masalah Muka Berlubang dapat di atasi dengan penggunaan ProFIX

Bagi review kali ini,Media eWriter menampilkan satu produk terbaik bagi mengatasi masalah kulit muka berlubang,sejak hari pertama Produk ProFIX Di perkenalkan,ia telah menjadi viral dan lebih dasyat apabila testimoni oleh pengguna yang telah menggunakan ProFIX ini telah berjaya membuktikan bahawa ProFIX mampu mengatasi serta memperbaiki masalah muka berlubang.




perbezaan sebelum dan selepas penggunaan ProFIX


FUNGSI UTAMA PROFIX

PROFIX adalah vitamin wajah dengan formulasi khas untuk mengatasi masalah dan membaik pulih kulit muka berlubang disebabkan daripada faktor utamanya dari simptom resdung, hormon tidak stabil dan liang pori terbuka serta menambah semula sel vitamin muka yang telah hilang.

CARA GUNA YANG SANGAT MUDAH DIAMALKAN

Basuh muka dulu dengan sabun anti bakteria, kemudian sapukan PROFIX sehingga rata dengan pergerakan tangan memutar arah lawan jam. Gunakan diwaktu pagi dan malam 2 kali 1 hari

KANDUNGAN PROFIX

Aqua, Carbomer, Vit e, ACB fruit mix, Phytofuse

PENGGUNAAN

Untuk kegunaan 3 minggu dengan mengikut cara penggunaan yang betul



SESUAI UNTUK KEGUNAAN SEISI KELUARGA YANG MENGALAMI MASALAH KULIT DAN KULIT MUKA BERLUBANG


ProFIX

Apalagi yang boleh di katakan,proFIX benar-benar telah membantu ramai orang yang mengalami masalah muka berlubang dan di pulihkan hanya dengan penggunaan proFIX secara konsisten!


Awas! Ini bukan krim biasa tau,tapi ini adalah vitamin muka pecah base on vit E khas untuk merawat kulit muka yang berlubang2 sebab simptom resdung!


ProFIX,Semakin hari semakin mendapat banyak permintaan atas kerana tahap keberhasilannya yang berkesan membuatkan ramai yang turut sama mahu mengatasi masalah muka berlubang,hasilnya kulit licin selepas penggunaan.



Team ProFIX Tak Menang tangan bagi memenuhi permintaan dan tempahan yang banyak dari sehari ke sehari



 Ada tak kat sini abang2 dan kakak2 yang ada masalah muka ber lubang sebab alami simptom res dung, atau ada masalah hormon tak stabil serta liang pori terbuka?

Saya nak bantu selesai kan masalah tu dengan kos paling rendah sahaja!

Jaminan semua wang anda dikembalikan jika tiada kesan dalam penggunaan 1 botol profix


KENAPA ANDA WAJIB GUNA! !??

--------------------------------------------------
PROFIX-VITAMIN MUKA BERLUBANG
--------------------------------------------------
(+) EKSTRAK VITAMIN E- vitamin yg disediakan khas utk membantu mengecilkan pori-pori dan m'gembalikan keremajaan kulit.Bila pori2 dah mengecil baru la anda dpt tutup balik lubang2 tadi.

(+) ACB FRUIT MIX - formula khas yg direka mengikut keperluan kulit muka kita.Mmg sukar utk menjaga kelembapan dan kesihatan kulit muka! Maka sbb itu,formula ini disediakan. Yg penting HALAL,LULUS & BERKESAN!l

(+) BAU WANGI EKSTRAK PATI ROSE JEPUN- bauan dari ekstrak pati Rose Samurai yg menyegarkan dan rasa fresh je bila pakai!isteri2 Samurai mmg suka bau Rose ni.meh try sample kat opis kite baru dpt feeling Samurai tu!FREE TESTER! Tapi try sample je la kat opis.hee

(+) WATER BASED CREAM- tak de la melekit bila pakai "PROFIX" sebab water based kan,lepas tu lagi cepat MERESAP ke dlm kulit kita. Bila dh cpt meresap,lagi BERKESAN la kan!!!

(+) 100 % BAHAN SEMULAJADI- Ramuan istimewa 'PROFIX' selamat digunakan.15 x lebih efektif dari krim muka yg lain tau!


Harga asal RM69sm/RM79 ss
Sekarang Harga promosi/
Harga diskaun RM56sm/RM60ss
FREE POSTAGE!!

Pembelian pantas sila SMS/WHATSAPP "MB49" ke No  

011-15157623-Aini  sekarang.




Jangan lupa layari Fanpages : Ubat Muka Berlubang Klik Like Untuk mendapat update terkini dan juga promosi yang sedang di jalan kan.

Produk ini amat di syorkan kepada anda bagi mengatasi masalah muka berlubang,Jom dapatkan hari ini!


Laman utama