M.E.W

Percutian Terbaik Di Homestay Bukit Gambang Waterpark Melengkapi Percutian Anda

Comments
Ramai pengunjung yang bercuti di bukit gambang waterpark berpuashati menginap di homestay bukit gambang waterpark,sungguh lengkap apabila pergi bercuti Ke Pusat Peranginan terkenal Pantai Timur Di  Bukit Gambang Waterpark!Hanya yang melalui saat percutian  seperti kami ke sini saja yang tahu betapa terbaiknya yang di tawarkan kepada kami sewaktu bercuti ke lokasi taman tema air dan safari park bukit gambang.

Di jadikan cerita,kami 8 sekawan merancang untuk pergi bercuti,antara destinasi yang kami rancangkan itu antaranya Pantai Cherating,Pahang Darul Makmur,Pantai Port Dikson,Negeri Sembilan Dan juga Pulau Langkawi,dalam kami berlapan merancang percutian,kami semua terpikat dengan satu  destinasi  di negeri pahang iaitu  Bukit Gambang Waterpark.

 homestay bukit gambang waterpark
Homestay Bukit Gambang Waterpark

Memang kami pada mulanya merancang untuk pergi ke salah satu destinasi yang kami nyatakan di atas,tetapi telah tersasar apabila kami terpikat dengan satu artikel Percutian Terbaik Di Bukit Gambang Waterpark
Maka,setelah di putuskan oleh kami semua maka Bukit Gambang Waterpark menjadi pilihan muktamad kami,kami pun membuat tempahan di Homestay Bukit Gambang Waterpark,tanpa banyak tanya apa apa pun,maklum lah orang bujang senang dan simple bila bercuti,tapi dalam masa sama kami mengharapkan agar penginapan yang telah kami tempah itu cukup dan muat untuk kami berlapan.

Hari yang di nantikan telah pun tiba,maka kami berlapan berkumpul dan memulakan perjalanan dengan menaiki beberapa biji kereta,semasa dalam perjalanan pula macam-macam hal lah,ada yang tepuk dahi kata lupa bawa sterika,lupa bawa itu,lupa bawa ini,.nak pusing balik?dah jauh dah pun,maka kami teruskan juga perjalanan menuju ke Bukit Gambang Waterpark.

Sesampai saja kami ke sana,kami menghubungi tuan punya homestay tersebut,bukan main ramah lagi beliau dan beliau memberi kan kami kunci homestay yang ingin kami sewa!

Wow!!memang wow!!kami fikirkan homestay yang di sediakan mungkin kecil,dan tak banyak kemudahan!memang terbaik jugak lah kan,yelah first time kami menginap di sini,apabila masuk saja ke dalam homestay,sekali lagi kami dah rasa seakan wow sangat!! apabila melihat keadaan di dalam homestay yang sangat bersih dan tersusun kemas!

Paling Wow!!bila kami lihat bilik-bilik bukan dua tapi 4 bilik ada dalam homestay tu tau!!


Bilik Tidur Utama : Air-cond, kipas kawalan jauh, katil Queen,,almari, meja solek,penyidai tuala,sejadah,toto.
 

Bilik Tidur 2 : Katil queen, penyidai tuala & sejadah, kipas kawalan jauh,
 

Bilik Tidur 3 : Katil Queen, kipas kawalan jauh, penyidai tuala & sejadah,iron n board.

Bilik tidur 4: Katil queen, penyidai tuala & sejadah, kipas kawalan jauh,almari kartun.
Seram Gilerrr lah!!masa on the way ke sini kami siap rancang-rancang kalau tak cukup bilik tidur maka kami akan tidur di ruang tamu saja,tapi sangkaan kami sangat meleset!!!4 bilik tidur beb!!


Apa Yang Berdekatan Dengan Homestay Bukit Gambang Waterpark itu?

 Perkhidmatan berdekatan :

  •  10 Minit = Universiti Malaysia Pahang dan tol Exit Gambang
  •  BERDEPAN BUKIT GAMBANG WATERPARK & SAFARI PARK
  • 5 minit =kolej matrikulasi Pahang & Kolej Komuniti Paya Besar,UIA
Rumah SEMI-D dengan ruang tamu yang luas dan 4 buah bilik 2 bilik air ,ruang kereta parking di depan rumah,peti ais,mesin basuh dan kelengkapan dapur.
 

RUANG TAMU : tv & astro,sofa. 

  • 2 bilik air,sabun mandi,ubat gigi disediakan 
  • peralatan memasak, cerek, rice cooker, kettle, tea,gula disediakan 
  • peti sejuk, ampaian 
  • set sofa dan meja makan 
  • sejadah, extra toto disediakan

Homestay ni betul-betul menyeramkan lah!banyak kemudahan ada di sediakan rupanya!siap boleh masak-masak,cuci baju,fuhh!!tak terkata lagi dah kenapa homestay ni betul-betul terbaik!!

Hendak pergi Ke Taman Tema Air Bukit Gambang Waterpark pula,hanya berhadapan sahaja!ya berhadapan saja,betul-betul jimat duit minyak,memang best giler percutian ke bukit gambang waterpark ni!tak perlu susah payah cari tempat dobi bagai sebab dalam homestay  siap dah ada mesin basuh,peti ais,dapur segala kemudahan ,macam homestay tu betul-betul melengkapi segala keperluan kita!


Percutian selama 4 hari 3 malam bersama 8 rakan yang lain membawa kenangan paling indah!dah lah best jalan-jalan dan melakukan aktiviti di taman tema  bukit gambang  waterpark dan safari park!dapat pula penginapan homestay bukit gambang yang betul-betul terbaik segala kemudahan ada dan paling penting sangat-sangat selesa.

Harganya sangat berpatutan,bak kata orang memang berbaloi lah!dah lah harga berbaloi siap dapat diskaun tau!tak percaya??boleh contact owner homestay tu.

Sejadah ada di sediakan,tidak perlu risau lagi untuk solat di dalam homestay ini
Bila balik  dari bercuti,kami share share pada keluarga,sekarang mereka juga sedang merancang percutian ke bukit gambang waterpark dan yang penting sekali,kami tidak perlu pening lagi untuk cari penginapan kerana sudah tahu penginapan paling terbaik yang mesti kami sewa sepanjang percutian akan datang nanti.

Seram Betul Homestay Bukit Gambang Waterpark Yang Satu Ini kan?tak sabar nak menginap di homestay ini lagi untuk next vacation ke homestay bukit gambang waterpark.


sila lah berkunjung ke Homestay Bukit Gambang, apabila anda mahu bercuti di Bukit Gambang Waterpark,dan ia sangat di cadangkan buat anda semua yang mahu bercuti ke sini,Homestay Bukit Gambang Waterpark mengalu-alukan kedatangan anda ke sini.

SEBARANG PERTANYAAN DAN TEMPAHAN BOLEH RUJUK INFO DI BAWAH INI:

Hubungi kami di talian:  019-6253882(SITI)
                                    
KAMI BERALAMAT DI :
NO 3,LORONG GD31,SUASANA DESA KEHIJAUAN,
TAMAN GAMBANG DAMAI,BUKIT GAMBANG RESORT CITY,
26300 GAMBANG
PAHANG DARUL MAKMUR.


Laman utama